Til tross for ikke å ha prearranged begravelse forberedelser - selv når du eller noen du kjenner er overfor uventet bestått av et familiemedlem - som forbruker bør du ta bevisste skritt ikke til å bli et lett offer for høye priser. I disse situasjonene, er mange konfrontert med oppløftet priser når de er tvunget til å ta en rask beslutning. Spesielt i tilfeller der den primære lønnstaker går, er det av største betydning for å beskytte dine eiendeler, og dermed å sikre din finansielle solvency og beskytte din familie.
Når en slekt medlem passerer, ofte overlevende ektefelle eller familie medlemmet kan føle seg tvunget til å minne om sine liv ved å gi dem den beste cremation urne, Astral, service, etc. Dessverre i mange folks sinn oversetter "best" altfor ofte til utgifter de fleste hvor mye penger som mulig. Dette er spesielt tilfelle når avdøds representant er plassert over fra en begravelse direktør som kjenner han eller hun har en captive publikum. Mange mennesker er motvillige eller er bare ikke komfortable forhandle og gjøre sammenlignende shopping mens du er i en sårbar tilstand. De har oppfatningen at det er i dårlig smak å forhandle pris under en følsom tid. Mens at oppfatningen serverer forhandlerens økonomiske engasjement, hjelper det verken til bereaved eller sin familie. Det er et trygt bet at i livet din kjære en ikke ville vil du skal overpay for en bil eller båt, så hvorfor bør det være annerledes når de passerer? Det er liten tvil om at Hei ville ha ønsket du å holde utgifter til et minimum.
Mange opplever en dyp følelse av skyld hvis de ikke gjøre alt mulig for bortgåtte glad. Dette er menneskets natur. Faktum i saken er at vi virkelig har gjort alt vi kan for at personen i livet. Hva vi gjør etter en glad passerer er virkelig gjort for vår egen fordel. Vi føler deg bedre om oss selv hvis vi gir best vi kan noen etter at de er borte. Når du er i situasjonen der du må kjøpe en cremation urne, casket eller begravelse, bør du huske at prisen presentert for deg er direkte forbundet til miljøet der du tar beslutningen. For eksempel når du er på en begravelse hjemme med uttrykkelig formål å gjøre valg for en elsket ens død, begravelsen hjem representant er veldig klar over at oddsen er vil du skal kjøpe urn eller casket fra dem, i tillegg til memorial tjenester, direktør engasjement og andre elementer, for eksempel gjestebok, memorial kort og blomster. Som å være tilfelle kan du være trygg på at prisen på cremation urne du må betale vil være langt og over som av en urn kan du kjøpe online eller via andre alternative Kilde. Vær oppmerksom på at hvis du kjøper en cremation urne over nettet fra Internett-forhandler, at urn kan mange ganger leveres med neste dag levering samme dag. I tillegg til FTC'S "begravelse regelen" er begravelsen hjem tvunget til å bruke urn eller casket du skaffe dem. Det har ikke kjøpes fra begravelsen hjem.
Det er ikke noe unikt med begravelsen-produkter, for eksempel URNer eller caskets. De liker ikke mer spesiell status enn andre produkter som du kanskje ønsker å kjøpe. Bare oppgitt, URNer og caskets er ingenting mer enn produkter og er produsert i mye på samme måte som alle andre. Begravelse produkter kan bli solgt til flere leverandører, og er deretter priset i henhold til contraints av markedet de selges. Så, for forbrukeren det betyr som kombinert med ressurser av Internett sammen med realisering at de er faktisk bare produkter, du er bevæpnet med mulighet til å undersøke og kjøpe relativt beste urn eller Astral som oppfyller dine behov til en fornuftig pris - en virkelig overkommelig pris. Hovedpoenget er at kvaliteten ikke er et offer som du må gjøre når du prøver å spare penger i kanskje vanskeligste perioden i livet ditt. Du er faktisk kjemper en kamp av persepsjon når du er følelsesmessig sårbare. Denne mer enn noen annen er tiden for å utøve selvbeherskelse og sunn fornuft, og ikke tillate deg selv å falle offer for dine egne følelser.
No comments:
Post a Comment